SORRRY!

Hej , Har vart VÄLDIIGT dålig uppdatering.

Jag och Tobias har gjort slut och blivit tillsammans. Jag har haft hjärnskakning och därför har jag vart lite off.. Jag jobbar även nu så det blir lite svårare att upptadera i och med att det enda jag gör är att sortera skruv hela dagarna.

Men iaf.

Just nu är jag hos Tobias. Har vart här hela helgen. Har vart så jäkla mysigt!
Nu spelar vi assains creed. Eller ja Tobias.. Jag sitter ju här! :D
Innan spelade vi GTA 4 och då fick inte han spela så  nu får jag väl igen för att jag inte lät hanspela innan.. ._.

JSUTE

Jag vill vill vill vill vill ha!


http://ponnyprakt.se/product_info.php?cPath=130_164_167&products_id=1101

John Whitaker ridbyxor!
Är ett måste när jag jobbat!




Ska också införskaffa en ny ridhjälm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0