Dressyr!

I dag red jag och Eba dressyr. Det var nog ett år sedan vi gjorde det sist.. 

Caramba överraskade både mej och Ebba. Att hon kunde gå så fint. 
Ska satsa på dressyr nu istället. Caramba vill ju tänka och det för hon i dressyren. I Hoppningen går det inte hoppa med sadel och hon verkar inte tycka det är lika kul som dressyren !
Och med det nya tränset och bettet gick allt lättare. Har även plockat bort padden under sadlen. För hon är ju så bred över ryggen nu! 

I morgon kommer mamma filma om det är fint väder! Håll utkik efter filmen! 

Juste! Har kommit in på tenhultsnaturbruksgymnasie.  :D



Bilden ._.

Bilden hade vart jätta fin ifall jag inte hade gjort en grimas........

Bildbommmmmmmmmmmmmb <3


ehm, Förlåt :c

Typ as dålig upptadering, 
Men har vart hos Tobias och sen haft hjärnskakning och vart i stallet typ 11-23.. :c

Men ska bättra mej ! 


I mon kommer iaf många snygga bilder från måndags! :D

Hejs :*

Dagens outfit !

Dagens stall outfit !

Inköpslista!

Gelépadd :
Shabrak :
Benskydd :
Boots :
Mys till benskydden :
Grimma :
Regnländtäcke och ett fleece :

Sånt som ska in köpas!

Denna kommer jag inte köpa bara för den kostar fett.. Men i fall jag får råd ska jag lätt köpa ett färgat träns! Frågan är bara vilken färg..

Väntan

Haij , Asso just detta att vänta.. Nu ska jag vänta till klockan är 12.. Det är ju 4 timmar. Vad ska jag sysselsätta mej med? ÅÅH , jag vill till stallet nu ):

I morgon!

Glöm inte kolla bloggen i morgon!

Då har jag och Ebba valt ut våra : 

-Viktigaste saker
-Finaste saker
-onödigaste saker
-Roligaste saker
!!

Hemma!

Nu är jag hemma från Tobias , det har vart toppendagar, Kommer dock till han sen på fredag igen ! 



Ett halvår <3

I dag är det etthalv år tillsammans med Tobias, Bästa tiden i mitt liv <3

Rösta!

Gilla sidan , sen gilla min bild!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150240429509241&set=a.10150235885834241.331720.387094899240&type=1&theater

The Eye 2!

Tobias och jag ska kolla på The Eye 2 !

En gammal film när vi väl håller på!


Hoppa!

Hoppningen från ett tag sen!
60 -95 cm!


Min älskling <3


Hej

Vi ska kolla på Flicka nu c: 
vi äger <3

Ebba Gäst Bloggar ^^

Julija har gråtit som fan nu i flera timmar idag, hon kommer sakna 9E som FAN! Jag sitter och tröstar mej som tur är ^^
Nu har vi varit ute och ridit och Julija ramlade av när hon hoppade 80 barbacka.. Hon fick 3 bommar och 1 hinderstörd över sig! DUKTIGT, hihihih ;p
Nu ska jag och Julija sitta och tröst-äta popcorn nu när vi ska kolla på filmen "FLICKA 2"
Jag och julija som har gråtit så mycket redan idag när hon slutade 9:an och jag 6:an.. Låter as lite, men jag är liten :D fast eller så är julija liten och ebba stor, fast... aja nu fattar jag inte själv va jag skriver :(

Allt från Ebba den Bäste!
Gomorgon kl 20.50 på kvällen ^^ Gonatt tuffingar!

Tobias !

Blir så stolt :3

Kolla !


Jag och Nathalie chillar

Jag och Nathalie och jag har tagit tagit bort vårt smink..

Den nakna sanningen :

Tjaaahj

Idag ska blire att göra massa prov.
Sen åker Jag hem till Natta c:
Vi ska fixa oss till avslutningsfesten ! Har ingen kamera ): 
Jag har inte bestämt klänning än. Men har med mej typ 10 klänningar till Natta. Hon skulle ju låna en med!

Vi ska ha vatten krig i dag på idrotten så måste ut och leta efter vatten pistoler :D'

Assso youtube HATAR DE

Vrf kan man aldrig kolla på saker man lagt upp?
Bara för man sätter dit en halv låt. Shit dödar snart den som gjort skiten

Hopp

Uppvärmingen från igår c:

Sjuk

Vaknade med lite feber i dag :c 
GÖTT :c

Glöm inte kolla : 
http://www.youtube.com/watch?v=D_KMqowv5NQ

Home!

Har varit i stallet hela dagen. Skulle egentligen åka in med klassen till Björn. Men alla va typ pissed of på mej så :c
Sen har jag vart as hängig i dag och då äre en perfekt dag att ut och hoppa på!

Film kommer sen ! Filmade i 1 timme  c:

Flicka 2

Nu har jag kollat på Flicka 2. Seriöst , Jag grät i hela filmen.. Helt sick :c


Lite gråt så där :c

Har kollat på "Flicka" nu och ska kolla på 2an i morgon.
Jag måste sluta kolla på film på natten för jag gråter alltid sönder.. 
Blir värsta emo gånger tusen. 
Man blir typ bah : Caramba får inte döööööö.... typ gråter aset  ):
Jag kan inte sova nu heller för när jag börjar gråta så börjar jag tänka på massor. Saker som får mej att må skit dåligt och då blir man orolig och då går det verkligen inte att sova.. 

CHEER UP EMO! 

I morgon blir det awesome. Jag har ingen skola. Så typ drar och rider i morgon på morgonen.
Sen är det "klassföreståndardag". Alltså , de nya sjuorna ska kolla till Norråsa och då får inte vi andra vara där så då ska alla göra ngt med sin klass c:
Vi ska åka till Björn Odengren och Grilla! 
Så jag ska cykla hem till Nathalie innan och åka med henne in. 

Jag kommer bli biff i morgon .. 
- 2km till stallet
- 2 km hem
- 5km till Anneberg!
Alltså , Magrutor nästa? 


tesst

<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/ONhWmZR5T04" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Jo , på tal omdet.

Denna sidan är helt sjuk.

Titanic är så jävla sjukt..


www.titanicnorden.com

*Alla som var med på båten. 
*Bilder och fakta om dom som var med.
* vilken livbåt dom eventuellt åkte med. 
*Om de återfanns eller inte.

Man börjar nästan gråta. Typ läser att en 2 åring inte överlevde och kroppen inte ens återfanns.. 
Sick.. Jag kan verkligen inte stå ut med att läsa sånt.. Fast nu ska jag kolla lite till haha .. 

Länken :


-------------------------------- >  www.jornmarks.se   <-----------------------------------------------------

Övergivna platser !

I dag åker jag hem från Tobias </3

Hatar söndagar, då är det 5 evighets långa dagar tilll nästa gång vi träffas ..

Vi har vart ute och vandrat i bodafors i dag och igår!

Jag är så sjukt fascinerad av gamla övergivna hus. 
Så finns det en as najs gammal fabirik som är helt övergiven och as läskig..
Jag vill dock gå in typ eller i alla fall gå nära :3
Jag SKA dra med Tobias dit när jag får tillbaka kameran!
Eller om det finns ngn som vågar hänga med mej till något annat övergivet hus. 
Helst mentalsjukhus!


Typ som när jag gick i 5-6an så fanns det ett övergivet hus i Solberga. (Dom har dock rivit det nu).
Jag, Wictor och massa andra gick ofta dit. Efter ett tag vågade vi gå in. Det va ruttet och tapeterna hade lossnat och färgen flagnat. Handfatet och speglarna va helt krossade. Det fanns en källare med. Men dit nådde inte ljuset och det var ingen som vågade gå ner där. Jag skulle inte våga det nu heller. Jag som inte ens vågar gå ner i våran vinkällare.. 


http://www.jornmark.se/

Denna sidan har jag vänt ut och in på. Älskar den. Jag skulle vilja besöka någon sån plats. Men det finns ingen som jag känner som skulle vilja hänga med mej :c

Men förhoppningsvis lyckas jag dra med Tobbe till ngn sån plats någon gång!
Eller mamma.. Så kan hon använda sig av sin mediala sida ! :D


Hej

Hej

Festis Guava-Banan c:

Va nyss på Rosteds och köpte en Festis c:

Bara för att att de va sån jävla snygg färg på ! 
Dock smakade den as mycket banan i efter smak och jag gillar ju inte de så .. Ingen höjdare ! 




Bildbomb..... Bara för att c:


Duuschan <3

Nu typ drar jag och Tobbe och duschar. As myys!
Sen ska jag få han att gå ut. Kännss as segt att bara ligga inne i sängen och typ glo på film eller sitt på datan hela dagarna :c


Jag är desutom så jäääääääääääääääääääääääääävla sugen på rostbiff.. Helt sjukt. Skulle typ kunna äta upp en stor jävla rostbiffskina själv :3



Terraria!

Min älskade lilla söta pojkvän sitter och spelar det mest gayigaste spel jag ngnsin sett.. 

TERRARIA...

Får hoppas att han dör så han kommer och myser med mej ist :3


Tobias är en n00b

Är hos tobbe och han bara sitter och spelar gitarr o:
Vi åt nyss mat , köttbullar och potatismoooos c:

Kommer bli as mys i kväll ! 
Tobbe älskar mej typ as mycket nu bara för att jag köpte en påskmust till han :3


Godmorgon bitches!

Jag har fått "I like your hair" på huvudet.. 
Sjukt irreterade.

Hey there.. I like your hair..Who does your hair.. I wanna go there .,

I dag är jag super duktig och går till kerstin och gör tre prov medans alla andra i klassen har inställd bild!
Känns sjukt bra.

Snygg bild jag hittade igår på datan..   sjukt snygg

Goooooooooonatt!


Tiieeep design snart !

Snart blir designen klar! 

Tack Tina Blomqvist ! Du är AWESOME !

I morgon drar jag till älskling i Bodafors! 

Älskar denna låten så sjukt.. 

http://www.youtube.com/watch?v=hZq_2UAbHXA
<3


Byter ut kameran !

Min Canon EOS 1000D har gjort sitt nu!
Den har gått sönder så många gånger. Så nu lämnar jag tillbaka den!



Köper istället : 
Canon EOS 1100D
*Precis som den andra
* Går filma med den ;)



Jag har även råd med objektiv nu!

Sigma AF 18-200. Teleobjektiv med vidvinkelzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzooom c:


Bloggar utan värsta snygga designen !

Alltså , Design kommer snart c:

I dag har vi haft såpa fotboll i skolan !
Äger !
l
l
v



Drar en dagen outfit med ! 
Det kom en tant utan skor och frågade Simon i fall han hade cigg? 
Typ Random?
Men hon va typ alkis och sånt gött. 
Raderade destutom 300 bilder nyss.. Som inte går att få tillbaka </3


Så alla kan bli wannabe mej?

Byxdress : H&M 
Skor : Nymans skor
Jeansjacka: Kappahl
Tjejen : Mamma och pappa

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0