Hästarna !

Turbo

Travaren som jag brukar rida (:
Han är verkligen underbar. Sjukt snabb och mysig.
Fått honom att galoppera riktigt fint. Synd bara att han inte går att köra..
Han är Gollig iaf :D








Florina (Florran)

Den andra tant hästen med mycket ös i!
Går att köra!
Hon är jätte mysig ! Och verkligen älskar att löshoppa!
Hon hoppar 80 cm! Bra för att vara en liten bponny på 20 år ! :D
Tycker dock synd om henne för hon har soleksem..
Hon är även den läskigaste häst jag ridit..
Hon Har inget hals!??! :o





Robins Ranate? Ronate? Hon kallas iaf för Rutan! 
Hon är en c-ponny som är jätte duktig!
Hoppning och dressyr!
Hon var med om en transport olycka en gång..







Zohegablembs's Caramba!
Min lilla pluttie. Gamlingen i stallet.
Och den jag vet mest om. Hon är från danmark. En connemara/welsh korsning.
Hon tävlades i dressyr och hoppning som liten. Fina priser i sm!
Nu är hon penisonerad och ja.. Hon chillar mest ;)
Min kusiner säger att hon är "beauty queen"
Tycker jag som säger rätt om !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0